Wieee jag klara det!!!!

Japp fick tillbaka provet ida och hade en riktigt bra reslutat om jag får säga så..=)=) hon hade bara satt ut betyget G och det var hälften av total summan... jag hade bara 4 fel.. det känns toppen som man har kommit in på rätt spår med pluggandet...

fick yttligare en uppgift ida men det skulle inte vara klart förrän v 16 såå tiden finns, ska försöka göra klart det så snart som möjligt men men om man inte hinner nu så finns tiden ändå...

sen fick jag även reda på vart praktiken skall vara denna terminen...  ja ska vara på Viktoriagårdens hemvård... ska försöka få tag i dom så snart som möjligt så jag kan komma överns med timmarna på jobbet om det nu går bra dvs...

nepp om man ska duscha och käka lite här nu innan jobbet såå kanske man hinner vila en stund me... ska iväg ikväll och tror inte det blir jätte tidigt hem om jag säger så... vi får la se...

ha de gött nu

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

GRATTIS gumman!! .. tvivlar inte en sekund på att du inte kommer klara proven du får.. haha.. me din hjärna te o komma ihåg så;P Hihi.. fy va gott för dig iaf=D Kraaam

2009-02-06 @ 17:08:52
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0