Nåt galet med

Bloggen, hade skrivit en låååångt inlägg men allt försvann... mer än att pappa har kanon ont och de vart inne ikväll med och jag ska köra in honom till vårdcentralen imorrn..=( hoppas verkligen att de ger sig snart... De vet inte om det är en rejäl stuckning eller en bakteriell inf. lär vi märka imorrn, hoppas verkligen att de ger sig för honom bara... stackars min fader *älskar dig* ja hela familjen självklart..=) Ida har ja å brorsan vart och käkat och hade det trevligt..=) var i götene.. sen tvättade jag ute hos dem med såå nu hänger det en del i badrummet. Om allt går vägen imorrn blir det en fika med gumman på gustavssons som jag hoppas det blir, ser verkligen fram emot detta..=) ha de gött nu för jag ska ta min kudde nu kramar Johanna

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du också kallar dig för junitjejen.

2009-02-08 @ 22:45:55
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0