Jobbig, kämpig men lite rolig dag..

Hur jag nu ska förklara rubriken,

Åkte ut till pappa idag och skulle hämta honom, då satt han och grät av smärta, fan oxå det gjorde så ont i mig att se dig ledsen.. orkar inte sånt, sen hade de ringt från vct idag och frågat om de kunde ändra tid till imorgon men pappa sa att de går inte såå då sköt de fram det en timme, man kunde inte röra foten utan att de gjorde ont.. Brorsan fick hjälpa honom de 2 trappsteg som är ner hemma.. han lyfte honom.. men han kom ut till bilen iallafall och sedan fick det bli rullstol in... han kom in lite tidigare till läkaren som sa att jag tror inte heller det är någon stuckning utan att du har bekymmer med gikten igen... men ska ta lite prover ifall det är en inflamation iallafall och så ringer jag upp, han fick även ett läkemedel utskrivet... som verkar hjälpa, iväg till labbet och ta lite prover och sedan in till apoteket och hämta ut mediciner, även nån smärtstillande som skulle med... (det tar alltid tid där) sedan fick han byta till vinterdäck på kryckera med..=P

sen åkte vi och handla mat, kl var ju runt 12 sen åkte vi hem, då hade läkaren ringt, tydligen hade ett dålig kalium värde så det var bara att åka tillbaka till stan, brorsan åkte med för han skulle träna, så då passa jag på att fika med gumman... tack det var jätte trevligt,

sedan blev det apoteket igen för att hämta ut med medikamenten... sen blev de hem till dem igen... pappa hade då somnat, han hade bara sovit två timmar sen natten mellan fre-lörd

sen kom mamma och brorsan hem och blev lite mer kaffe och prat..

sen kom jag hem och hade fått ett brev i lådan, från VV  och det stod bara, från Birgitta, och saknar dig..
Då blev jag ledsen, vet att ja har kunskapen och kan om jag vill men varför gör jag det inte då.. orkar inte för mkt.. men vet att ska ja må bra måste jag göra det... ahh får panik på allt bara

kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0