jobb 24 timmar och första provet!!

Japp de har jag allt vart med om... gick på 8 imåndags morse och gick av 8 igår... Jobbet gick kanon, fick en del skrapor av arb. kollegan som jag inte skulle ha men men det är ju som det är... men gott humör och skratt..=) var dock redig trött på kvällen när vi kolla på tv men somna inte förrän jag la huvudet på kudden=P sov relativt bra på natten med såå..=) riktigt skönt var det allt.. hehe.....

Sen igår var det skolan mellan 12 - 14.30 vård och omsorg... såå det gick bra, diskuterade nåra patientfall och gick igenom lagarna, nåra vi inte hann med sist... såå nu är det avslutas...

Sen var det bara hem och plugga, hade prov i medicinsk grundkurs idag... på andningen och sjukdomar, det kändes relativt bra iallafall, får nu se om det går vägen dvs... =) annars brukar jag ju vara kvar i skolan den här tiden men ida ville ja åka hem, det var ju lite över tre timmar eller mer tror jag nu när jag tänker på det med... såå har pluggat lite mer.. känner att det står still i hjärnan nu... haha nästa lektion börjar nu kl 12.45 såå... psykologi... det går nog väl, ska prata behov...

sen blir det hem och skriva det sista i etik och livsfrågor...

Har pratat med jobbet med, först ska vi till Idas brygga på fredag och kika på någon som kallas grisnils, inte en susning om vad det är för nån men men ska bli skoj att de händer lite...

sen får jag åka med ner till gbg nästa helg, när han ska fira med familjen, tjejen som skulle ha åkt med ner ska göra i ordning sina tänder som hon har frät sönder med cocca cola och vill inte åka bort och inte må väl så nu ska jag åka med istället och sedan blir det att vara ledig på söndag med =) ska bli skoj... =)

nu ska vi se skola imorrn och på fredag
jobb mellan fredag och lördag


så ser min vecka ut nu...

ha det gött nu


Kraaaaamar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0