Ja då vart det fredag igen...=P

Veckorna bara springer iväg... swisch så är det helg.. och kan ärligt skriva att nu är man LEDIG=)=)=)=) ska bli så skönt så skönt... jobbar inte förrän tisdag...

Jobbade natten som vart och humör var lite upp och ner blir lite jobbigt då.. men men det är ju som det är...

Sitter och funderar på om jag ska ta å städa nu... min lägenhet är i ett stort behov av detta såå... ingen annan som gör det tyrvärr... iförsig då är det ju bara jag som skitar ner det hela med så... haha jämnar ut sig....

ikväll blir det nog att ut och käka med gumz.. sen måste jag åka och handla kort till bror min... eller om ja gör det imorrn.. jag och brorsan ska lägga ihop lite pengar var såå han kan köpta nåt han vill..=)

fan det har börjat rycka i mitt vänstra ögonbryn, lite irriterande...

nepp det städas inte av sig själv....

Kramar

Johanna


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0