Helgen i Göteborg

Japp, det vart min helg, i den stora staden göteborg... hehe med jobbet.. ingen kärleksresa här inte... =P

Började kl 7.00 i lördags morse och slutade kl 17 igår.. lååååångt pass... men det gick det med.. tror han var nöjd med det hela...

Åkte från Skövde vid 10 tiden och var nere i gbg runt halv ett, nja kom nog snarare iväg runt halv elva.. tar sin tid att lasta allt i bilen... Åkte till nåt ställe med grillbuffé och åt middag, smakade någorlunda bra... lite kallt bara... =/ nackdelen med buffé.. sedan åkte vi till lorensberg teatern... och kollade på Bosse Parnevik´s Gubbröra.. kasnke inte min stil men ja det för ju för min brukares pappas skull vi va där.. eller ja min brukare...

Sedan åkte vi till Nääs och bytte om, det rummet skulle inte jag kalla handikappsanpassat men efter alla regler och normer skulle det tydligen vara så...

åt en 3 rätters buffe på kvällen,
Till förrätt serverades det: kalvfile med tonfisk, sardiner och kapris med en vitlökssås..
Till Varmrätt serverades det: Långa inlindat med salvia och serannoskinka med böner och risotto. (tummen upp)
Till efterrätt serverades det: En varm chokladmuffins(kallades säkert nåt finnare) med mjuk choklad inuti och glass på en blodgrape geleaktig sak...

haha ojoj ska inte skriva meny iallafall=P

maten smaka helt okey.. =) lärt mig nåt nytt men tonfisken och kaprisen hade nog kvittat..

Sedan kaffe och annat gött för dem..=P

sedan kom han i säng runt 2 iallafall.. då var jag riktigt trötter...
Sov en ca 3 timmar den natten och de va inge bra, riktigt seg i kolan igår..

sedan vart det en fantastiks frukost buffe (men det slog inte USA) hihi

sedan hemvägen och som sagt slutade kl 17 igår.. åkte och handla lite mat på ICA i skövde och sedan hemväg.. fast åt inget igår ändå min matlust hoppade upp och ner...

blev en dusch och sedan sängen runt halv nio... hmm då är man trött eller...
Nu har ja vart vaken sen kl 8.15 och ska snart iväg till biblan och plugga med gruppen.. sen måste jag till ÖB och handla toapapper och balsam sen blir det hem och plugga igen...

hoppas eran helg vart riktigt bra=)

Kramar
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0