Fredag kväll!!

Insåg när jag hade skrivit rubriken att den blev samma eller nästan som förra men jaja det är ju de det handlar om...

Blev en promenix ida med, grannen ringde och sa att hon hade med sig en släktings hund och skulle gå en runda.. såå det blev det.. iallafall en 40-60 min. Såå det känns faktiskt toppen att det blir av.. är extremt dålig på det så...

Nu ska ja snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning.. ska ut och äta med gumz ida...
Satt och tänkte på det förut att vi har känt varandra i evigheter känns det som.. och är såå glad att vi har varandra.. min lilla solstråle...=) funderar på om det inte är 16 år eller mer.. TACK GUMMAN FÖR ATT DU ÄR MIN VÄN!!!

sen blir det att åka iväg och handla ett kort till bror min.. han fyller 18 imorrn.. tiden går som sagt fort.. har inte många minnen från när han kom till världen, var ju 5 år då... vet bara att mamma var borta mkt eftersom han var sjuk och att jag självklart var stolt för att få en lillebror..=) blev  ju stora syster..=)


PÅ tal om annat såå städningen har det inte blitt kanon mkt gjort av ida... men men det kan bli lite mer nu en stund och sedan får jag ta måndagen till det... söndagen är fullt upp med annat...

Nepp nu ska ja ta å göra nåt, än att sitta på ändan min=P

Kramar
Johanna

      

Kommentarer
Postat av: Stumpan

TACK själv gumman!!!!=D ... va gulli du e!=D .. Gillar dig massor! .. o tack för ikväll.. hade riktigt skojj=) Kraaam

2009-02-20 @ 22:08:51
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0