Det blev visst..

Senare igår än jag hade tänkt mig... japp... verkligen...hehe

Kom väl dit runt 7 tiden, tjöta lite och fick lite papper av annica ang. skolan, hon gick ju omvårdnadsprogrammet för nåt/nåra årsen, och hade en hel del papper kvar... de fick jag låna..TACK!!!

Sen tog jag och töserna en liten prommenad och kika på ett hus som Holm har köpt..=) skoj skoj å de var verkligen sött.. ni kommer att få det kanon där... verkar ju vara ett bra ställe för lillkillen att växa upp..=)

sen hade ja hand om sötisen själv en stund innan de besluta sig för att åka hem, han var för uppe i varv för att sussa kudden... då är det inte lätt att vara liten...

Hmm tror det vår då kortleken kom fram, spela ett par omg. sjuan.. fast bara med en kortlek... hihi brukar vara två som gäller, sen bidde de en kopp kaffe eller två, och då hitta henke Lidköpingsspelet, typ monopol fast ang lidköping. =)

hehe gick inge bra för mig, men de var tur att vi höll ihop vi töser=) ja å Annicka mot Henke och Kalle.. hehe...

Jaja tillsslut vann ju gubbarna iallafall...=P hehe... sikka gubbar,

Kom väl hem runt tre tiden i natt iallafall... hmm ja lite senare än ja ahde tänkt mig men vad gör man när man har det roligt..=) var precis vad jag behövde..=)


Nu ska ja klä på mig och sedan fara mot mor och far, ska färga håret på mamma idag... sen blir det väl lite kortspel...

Ha en riktigt trevlig söndag..

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Carro

tack =)

2009-02-03 @ 21:46:35
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0