Sista lektionen för i år!!

Är över. . det känns faktiskt riktigt bra..!! känner mig stolt.. har dock ett arbete kvar att lämna in eftersom jag inte kommer på lektionen imorrn så. . meeen det ska jag göra ikväll så jag kan känna mig klar...

Fick reda på ett betyg idag med så..=) känns såå himla skönt. . bara de andra kvar!! 2 st...

Nu ska jag sätta lite fart här. . ska laga mat å baka en kaka. . tänkte ta med till jobbet imorrn. . kul att kunna bju på nåt som ass. inte bara brukaren till kaffet... .

Mat, det skall bli tacos här ikväll!! så blir det de till middag imorrn med..=)

Sedan skall här städas. . nej det låter som jag inte har tid att sitta här=P

Lite julmusik på nu å sen ska här köras ett race..=)

kanske bloggar lite te imorrn

Ha de nu riktigt bra!!

Kramar
Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0