Sikket dygn. .

Kan man säga. . men först lite annat. .

Skrev förra tisdagen senast och det har gått i ett sen dess men jobb och skola. . hade två föreläsningar förra veckan en med migrationsverket och ett med röda korset... riktigt intressant iallafall..=)

sedan jobbade jag ju natten mellan tisd-onsd och torsd - fred. .

I fredags fick jag köra grannen till vårdcentralen för att han hade skadat benet på jobbet. .. och fick träffa mina handledare då. . en utav dem iallafall. . tyvärr har bägge 2 blivit uppsagda. . =( så jag hade tur att få en bra praktik ändå..=) TACK!!!

Sedan på kvällen vart det julbord med jobbet på idas brygga. . med mkt god mat och trevlig underhållning. . dock lite även under bältet ibland meeen det var riktigt skoj. . å en massa med mat. . skojjar inte med att det var 4 bord med olika mat om inte mer. .

ett med sill och lax i mängder, ett med julskinka och olika sorters korvar och pateer. .

ett med bröd och olika ostar och ett med varm rätter och ett med efterätter... haha... gott i massor. . 

i lördags så jobbade jag från 18 på kvällen och först till 13 på söndagen och sedan mellan 15-19 vart på hockey. . intressant faktiskt *kors i taket* skövde IK vann iallafall över Skåre med 4-1 =)=)

Sedan i natt ja nu kommer det. . kl 04.30 ringde det på dörren. . då vart de grannen (den knepiga) som sa att det var några som gjorde inbrott i min bil, nyvaken som jag var och helt väck i kolan, ja det kan jag vara ändå ibland men nu vart de riktigt koko... hämta nycklarna och stack ner och såg inget. .  inget folk å bilen var precis som jag parkera den, han kolla ut genom fönstret och sa att de hade suttit i bilen. . men jag såg verkligen ingenting. . men det var riktigt snällt. .  hoppas han säger till igen om det verkligen sker någonting. .

Å idag när jag kom hem efter skolan så stod våra postfack där nere öppna. . då ringde jag först till vaktis och sedan posten. . humöret var inte det bästa sedan innan så skällde kanske lite väl mkt... men fan ta dom. . sa att jag polisanmäler dom nästa gång. . för det kan försvinna viktigt papper när det står så. .

nepp nu ska jag baka en kaka å sedan diska lite . . å städa får se vad jag orkar för i efm ska jag ut till mor coh far..=)

Ha de nu ritkigt gött

kramar

Johanna


Ps: hitta en del kort i kameran i veckan som har gått så det kommer lite blandade bilder..=)



Fina Akita!!



Busa med Freddie..:P



Me, när jag hade börjat göra mig i ordning inför julbordet..=)



I somras tror jag detta var..=)




Freddie igen!!

(de flesta vet väl att det är gumz hundar..;)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Guuuuummmmssss!!=D hihi... den kameran har du nog inte laddat ur på ett tag nej;P Hehe!!=D .. ett tag sen ja åkte cabbe me mina gosingar nu;P Du måste komma snart gumman min!!.. Valparna e sååååå söta!!=) Kraaaaam!!

2009-12-14 @ 16:52:36
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0