Helg!!

Japp det är de nu å det är för jävla gött..=) hihi....

Mina sista lediga dagar innan nyår för jag väl skriva. . jobbar sedan framtill dess.. . men det blir MONEY=) hihi

Sen i tisdags har det väl inte hänt så mkt. . jobbat 8-17 onsd, torsd, fred. . .

Snöat som skam och var jävligt på vägarna. . därför jag inte gillar snöö... kallt å eländigt. . sen har man väl inte jätte många minnen från när man va liten där de va riktigt kallt å snön stanna läänge. . så som det var förr i tiden . . för mig innebär snö=tö å blask. . vått å halt blir det sen när det fryser på . . ja elände är det allt. . men säkert skoj för småbarnen när de kan bygga snögubbar och åka pulka. . kanske blir skillnad när man får egna om det nu sker...


Nej nu ska jag fortsätta grejja lite. . skulle ha gjort det igår meen det blidde inte så. . somna på soffan. .

Ikväll bär det av till gumz..=) ska få lite julmat där..=) ska bli riktigt skoj.=)

Betygen blev riktigt bra denna termin med..=) såå nöjd..=) bara två kurser kvar tills man är färdig USK..=)

fatta att tiden går fort..=)

Kram
Johanna


Kommentarer
Postat av: Stumpan

GOD JUL!!!!! på dig me gullelisa!!=) KRAAAAM!!!

2009-12-24 @ 08:09:13
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Linda

heeeeeejeeeeeeeeee

klart ja kommer ihåg dig. Jösses vad fin du har blibit!!!



Kram

2009-12-28 @ 19:10:46
URL: http://khevinsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0