Diska = livsfara=P

Haha nej så allvarligt är det väl inte. . men ont som s*tan gör det iallafall. .

Men det får jag skriva om lite senare tänkte skriva om helgen först. .

Fredagskvällen blev kanon mysig. . =) Ja å gumz å freddie vart ute å knalla. . =) riktigt trevligt vart det allt. . hehe ett riktigt litet busfrö är han allt..;)






hehe såg här såg det ut i fredags (gumz hoppas det var ok att jag låna den från dig..=) )



MMmm mysigt..;)

haha

på lördagen så vart det bara att göra i ordning sig för middag med släkten på mor min sida..=)
Riktigt trevligt var det allt..=) Skoj att träffa alla, det gör man inte så ofta. . tyvärr men nu vart de nästan alla..=)
Bara kusinens gubbe som vart å spela bandy...:P haha

vart julmat för hela slanten..=) Ritkigt gött var det ialllafall..=)  Morfar & mormor som bjöd..=) TAAACK !!

Å tack leif och lillemor där vi var..=)

Sedan så åkte jag iväg å träffade brudarna nere på stan. . i Lidköping är vi..=) för er som inte vet. .

Så vi knalla iväg å hämta ut biljetterna till filmen New Moon som vi skulle se..=) å sedan bar det av till Madonna för lite mat. . jag tog en bakpotatis, hade ju käkat på dan så. . =)

Sedan gick vi på bio. . det kändes inte som det gick 2 timmar. . men det gjorde det. . den var faktiskt riktigt bra..=) Vi ska göra likadant på nästa film till sommaren tror jag den kommer...

=)


Igår så vart det en lugn dag..=) Jag började plugga lite försiktigt men hade ingen ork. . ville inte kunde inte orka inte. . ja ni vet. . åkte ut till mor och far och fick mat istället. . =)

Fika lite å spela lite kort med..=) ritkigt trevligt vart det iallafall..=)

sedan åkte jag hem och plocka lite. . .




Idag har jag faktiskt fått en hel del inskickat, hade några mer var än vad jag trodde. . men fått iväg en hel del idag..=) bara några få kvar nu. . =) men det kommer inte ske ikväll!!!

Å nu till rubriken. . haha diska = livsfarligt. . 

skulle vara duktig å diska upp det som vart kvar ikväll nu. . och då small ett glas i näven på mig. . skar mig lite nedanför tummen och upp lite på sidan. . det rann rätt bra efteråt. . å ont som satan gjorde det. . sedan vart det dags att leta plåster men hitta inga så fick gå över till Micke å fråga om han hade. . måste köpa det imorrn nu för det kommer behövas plåstras om igen och tror det blöder lite än. .

Jaja det är som det är men ett tecken på att disk kan vara farligt. . . haha...

nej nu somnar mina fingrar lite. . så ska nog sluta skriva nu

Hoppas eran helg har vart lika bra som min!!

Kramar

Johanna




















Kommentarer
Postat av: Stumpan

Självklart e de okey gumman!=D hihi... ni va så söta så söta=D hihi... men lilla du, du måste behärska dina muskler...haha.. neee, men ursch, sånt där kan svi riktigt bra ett bra tag=( När lördagen är överstökad så måste vi träffas snart igen gumman!!=D Kramizzzzz

2009-12-08 @ 06:55:20
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0