Tröööööööööööööööött!!!!!

Mmmm är verkligen skittrött å på uruselt humör... det känns så iallafall... fattar inte varför eller jo de gör jag att jag är trött men att humöret svajjar vette katten... kan bero på för lite sömntimmar ... ...

Japp jobbade igår iallafall och det blev inte såå farligt sent.. var väl hemma kvart i elva eller nåt liknande... men man var bra trött dåå, sen vet jag inte hur andra är men jag har svårt att sova på en gång utan vill gärna, kolla bloggar , facebook, aftonbladet m.m. innan jag somnar... å sen när jag kände att ögonen går i kors såå tror ni jag kan somna nääää... somna väl runt halv 2 sen ringde klockan kl 6, bara att kliva upp men jag kom väl inte riktigt upp då utan snozza bara lite..;)

Jobbet gick bra iallafall,, var en del springande fram å te baka... men men de är la bra det... men fasen vad de känns i benen, särskilt när det var de igår med... jaja positivt tänk såå... haha....

japp nu ska jag till skolan imorrn och regga mig å hämta schema... sen blir det mer på tisdag, sen får vi se...


på onsdag har vi pers. möte såå får åka dit istället för skola... ska hämta jobbarkompisen med emellan, slutar ju 08 och kan lika gärna åka till Tibro än till Skara... haha....

Nej om jag ska ta en bra bok och krama kudden... orkar faan inge annat men men kasnke vaknar pigg imorrn och får lite gjort här hemma..;)

Puss å kram å sussa gött

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0