Snart helg igen...

Japp veckan springer på, ojojoj... redan torsdag och många har semester eller en arbetsdag kvar innan det är helg... =P

Gud vad jag längtar tills jag får en hel ledig helg nu igen... just nu är det inte förrän den sista helgen i augusti... dåå är jag ledig fred lörd sönd å det kommer ingen att få ändra på, Johanna behöver ha den helgen fri.. matfestivalen då med såå..=) kanske åker dit eller till Moholm... det är ju tydligen 2 dagars tävling då....

igår vart de jobb för slanten... gick otroligt bra..=) glatt humör, får bara hoppas det är de med ikväll annars blir de inge roligt... kan dock tänkta mig att de är mkt trötthet... men för mig gör de inge för ja är rätt sleten ja med...

Jo just de ja, igår när jag var på väg till jobbet eller klev utanför dörren här hemma såå trampa ja snett rejält oxå..=( foten har värkt som f*n i natt... men men de går la över, just nu ligger den i högläge...

Va å fika me en kompis i Skövde igår me..=) trevligt var det ock...

nej om ja ska ta duschen nu å sedan diska eller diska först å duscha sen... innan ja åker om si så där 2 timmar...

men fasen vad gött de hade å sovit middag nu i en timma eller två..=P

Kraaaaaaaaaaaaam

Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0