Skola...

Japp sitter här nu å har faktiskt fått tillbaka mitt goda humör..;) haha vette katten vart de vart med mig igår... bara ur uselt humör, antagligen övertrött för somna lika fort som jag släckte lampan igår... dåå är man trött... haha....

Skall snart iväg å regga mig på skolan å hämta schemat..*håll tummarna nu för att det är bra* som sagt behöver nog inte trassla för mkt på jobbet nu de närmaste veckorna.... jobbar ju kväll imorrn och dag på fredag och natt mellan lördag söndag denna vecka...

nästa vecka är det på piperska och då ska jag inte ändra nåt för jobbet, eftersom det redan har vart strul där såå... behöver inte ställa till det mer än man gör... det är ju inte som vanligt då men jobbar dygn mellan måndag tisdag å onsdag torsdag såå det är ju tisdag och torsdag dag som det inte funkar...

v eckan där eftet är det bara natt såå, nepp ddet ska nog gå vägen får vi hoppas..=) Det lär ju märkas om inte annat...


nej om ja ska göra nåt nu... måste plocka ur bilen med för ska ha in en rullstol på onsdag där såå... när jag hämtar jobbarkompisen..=)

ha en riktigt bra start på börjar på veckan nu..=)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Johanna









Snart ett år sen man var där... tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0