Ojdå...

Japp nu var det ett tagsen igen man skrev... men har inte orkat /haft lust.. Nu ska vi se här...

I lördags då jobbade jag 7-16 i skara.. de gick kanoners..=) trivs såå jävla underbart där..=) sedan åkte ja ut till mina föräldrar och njöt av tillvaron där..=) vi grilla lite på kvällen och hade det trevligt..=)

Söndagen åkte ja till Holms runt 9 tiden å åkte med dem till kyrkan..=) intressant men undrar om det är nåt för mig.. tack för att jag gick följa med..=) sedan åkte jag med dem hem satt och prata lite, sedan kom hennes föräldrar å släktingar dit, det kändes lite retligt må ja säga men  trevligt var det iallafall...=) sedan åkte ja ut till Myråsen igen.:=) mormor och morfar var där..=) prata lite, grejja lite å spela kort..=) fick två tröjor av mamma med..=) TACK MAMMA!!!

Igår såå röjde jag ur garderoben, blev ritkigt bra faktiskt om de nu håller i ordning... haha ja behöver ha mer koll på mig själv...

Nu ska ja ta resten som ja inte orka me igår.. inte längesen ja gjorde det eller ja 2 veckorsen eller nåt men behövs lite enkelt bara...

sen kan de bli att ja får främmat ida me vet inte än... det lär ju märkas...

ha de gött nu

Puss å kram
Johanna











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0