Nu var det ett tagsen

Men man har inte orkat sätta mig ner å blogg.. vart helt slut efter ett par dagars jobb på raken, särskilt när man inte är en morgonmänniska... kommer nog inte bli heller..=P haha

Göteborgs resan var super trevlig..=) ska absolut inte klaga utan trevlig att umgås med familjen... *älskar er* det gick bra för mamma med... det verkar som de vet vad det är för nåt... hon var nere igår igen å gjorde en magnetröntgen eller om de var i förrgår hon gjorde det... de gick fort iallafall....

annars har veckan knallat på med jobb... ena hit å ena dit... 8 - 17, 4 dagar i rad gör att man blir rätt trött.. blir ju inte mkt kväll heller när ma kommer hem runt 18  tiden som senast... beroende på hur mkt trafik det är på vägen... såå blir det inte såå mkt hemma.. eftersom man försöker komma i säng i tid på kvällen då... inte lätt när man är kvällsmänniska... haha ojdå de är inte lätt ibland.. =P jobbet har vart de virse versa... men men de är ju som det är...

Nu ska ja snart iväg å jobba i skara... kväll ikväll å dag imorrn såå... japp de är ju som det är... nu ringde skövde å fråga om ja kunde jobba imorrn men ja de är ju som det är... kan inte dela på mig men fasen vad jag längtar tills helgen om två helger... dåå ska ja vara hel ledig.. å det är första helgen sen 4 juli den helgen dåå min första semester vecka var... annars har jag jobbat nånting varje helg... är riktigt låångledig dåå med för jag går av 16.30 på torsdagen å går inte på förrän 17 på måndagen... dåå börjar ju skolan med såå.. får ju som om det finns plugg att göra...

nepp nu ska jag starta en tvättmaskin å sen duscha... diska..

städa får bli att göra imorrn det behövs verkligen nu men ja orkar inte..=P latmask javisst..:P

ha de nu super

puss å kram
JOhanna

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0