Marknad och seniorkarneval!!

Japp synd att inte kameran var med... haha minnet är bra men kort....


På marknaden ida så var det super trevlig å roligt... först var det jag mamma pappa å bror min som åkte sedan så ringde farmor och farfar och sa att de stod hemma på gården hos mor och far men de fick allt ta sig till marknaden de med..=P haha ja ni inte det var itne alls många knallare men men, hitta lite smått å gott lite böcker, såna som är slit å släng å är de inge bra å läsa kan man alltid kassera dom sen..=P hehe köpte nya panel längder med till vardagsrummet de jag har nu är såå solblekta som ja vet itne vad.... haha men men kort på dom kommer när de kommer upp..=P haha sen hitta jag självklart en väska med.. ;) de kan ja ju inte vara utan... =) en som ja kan ha skolböcker i..=) har ingen bra sådan såå de hitta jag en..=) sen självklart lite marknadsgodis som jag inte borde ha köpt.... haha ......

sedan såå åkte jag med dem till cooop de skulle handla lite såå jag var trevlig sällskap och köpte lite juice å smör som höll på att ta slut här hemma...

sedan åkte jag hem käka lite å plugga, vid tjugo i två såå knalla ja ner till stan och mötte upp mor min och sedan även min mormor å morfar..=) å kolla på seniorkarnevalen..=) hihi de är lite roligt när de gör nåt för de gamla och de var en del med.. min morfars syster vad utklädd till ett troll=) haha skratta så jag vet inte vad...

nu ska jag snart sätta mig å plugga lite till innan jag ska på räkfrossa hos mor och far min och sedan tror jag det blir film kväll me gumz ser det ut som..=) nice är rätt seg såå orkar nog inte med för mkt... haha blev ju väckt innan 8 ida... men imorrn har ja ju lite sovmorron iallafall..=)

nepp ska ta tag i lite historik nu... ang. LSS: en

kram kram

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0