Ja ni livet leker...

ibland är det svårt att fixa en bra rubrik, ja menar inte alltid roligt att skriva heeej eller god kväll hela tiden... men jaa livet leker....

Nu ska vi se här, de har gått i ett senaste dygnet kan man säga... å sitter nu å funderar hur jag bäst ska fixa allt... hur jag lättast ska få rutin på mitt liv.... de blir inte lätt men faaan jag ska fixa detta...

Nu ska vi se i tisdags såå var ja i skolan kl 13 för info om kommande tiden... lite små prat m.m.. prakik m.m. prata även om de hemska dödsolyckerna som var i skara i sommar, tjejen som omkomm i helgen gick omv för gymnasiet såå därför har vi inga lektioner denna vecka... de kan behövas att stötta de elever som får reda på det nu i veckan.. de skulle ha tyst minut för alla 3 idag kl tjugo i tio.. hemskt när när unga går bort eller ja hemskt när vem som går bort men man tar det lite enklare när en gammal person går bort, av ålderdom då...

Ja ni de va en avstickare... iallafall ska vi på praktik v 45-48 å jag hoppas hamna på sjukhus men det vet man aldrig...

sedan åkte jag och jobbade på kvällen och då gick de kanon.. visst inte kasnke de jätteglada humöret men helt okey ... sov inte många timmar den natten bara,... hade ont i magen m.m. och tror det var inför personalmötet som var igår....

men iallafall fick gå kvar en stund på morrnen för jobbar kompisen skulle till sjukan... och sedan for jag till en annan arbetskamtrat i tibro... fick en super go frukost och mådde gott, sov tyvärr inge såå var rätt trötter...
iallste koppla bort alla hjärnceller och bara myste....

nu ska ja snart in  duschen här å springa lite ärenden på stan hade jag tänkt... åka till öb å bokhandeln, fixa lite smått innan skolan börjar... ska in en sväng på apoteket med såå....

nu får ni ha en bra torsdag..=)

Kramar
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0