Hinner blogga en snabbis..=)

Japp innan jag ska göra mig i ordning..=) Ska till Göteborg idag med mor och far å bror min... mamma ska ner till Kalanderska med sin axel så då tar vi en hel dag med familjen, brorsan är på kortis såå det blir bara vi.. sikken tur att jag var ledig...

I helgen såå vart det lite knas kan man säga... jobbet ringde lite över 3 i lördags såå fick slänga mig iväg å åka å hämta dom i Ohlshammar tror ja de hette... en bra bit mot Askersund... jaja de hade en hänt en olycka såå jobbarkompisen är sjukskriven... =( hon fast på rampen... det var tydligen bussbolagets fel såå... får väl se vad som händer tråkigt är det ialalfall...

såå jag fick sluta lite tidigare igår, tog den tiden för det... sedan såå åkte jag å små handla lite åkte hem och laga mat... gjorde köttfärspaj... såå blev det såå mkt över såå blev köttfärsås med... har en hel del matlådor nu sså et är fullt i frysen nu..=) skönt eftersom jag jobbar såå många dagar i rad nu såå lär vara rätt död de senaste dagarna...

sedan åkte ja å gumz å glassa på stan.:=) ho hade me sig hundarna,, tog lite kort men hinner inte lägga upp dem nu... sen åkte vi hem till henne å pratade, hade riktigt tjejsnack..=) fixa hennes nät på den bärbara datan med..=) hihi TACK FÖR EN UNDERBAR TREVLIG KVÄLL MED TJEJSNACK Å EN MASSA MINNEN!!!!


nepp nu ska ja dricka upp kaffet å sminka mig....

hoppas ni har haft en trevlig helg å får en underbar måndag..=)

Kramar

Johanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0