Hahahahahahahahahahaha *kliar mig i skallen*, dagens goda gärning

Förra inlägget skrev jag ju att håll tummarna för att det skulle bli ett enkelt schema i år... jag menar det vore ju toppen att ja månd onsd fred heldagar i skolan eller nåt liknande... inte hela 5 dagar... gaah kommer vara död framtill november kasnke...
Framtill vecka 42 iallafall... dåå har jag lektioner 5 dagar i vekan, de flesta från 8 på morrnen till 15.15 på efm...  hur katten skall detta gå... kollat på de flera ggr om.. det kan funka om ja får jobba nåra kvällar ibland me för att dryga ut timmarna... men jaja.. ett år kvar Johanna ett år... se inte se allt de jobbiga heller men katten de är svårt ibland...jaja får la se.. de som inte dödar de härdar eller vad säger man....

hoppas nu bara folk förstår att man inte alltid kan ses bara... =( även ifall man vill.... =)

Jaja nu ska vi se här, åkte ju till skolan fick schemat tog en snabb kopp med ett par vänner och sedan skulle jag åka hem... när vi står på parkeringen såå kommer det fram en cyklist.. vi har ju faktikst ett av Sveriges två cykelgymnasium i Skara, då hade han svalt en getingen eller ja den hade åkte in i munnen när han cykla och stuckit honom i halsen... såå han hade ringt efter ambulans som skulle komma men han fick inte vara själv under tiden han vänta.. såå jag stod kvar med honom och man såg att halsen svullna upp lite... hoppas det gick bra för honom iallafall.... sen såå kunde man ju inte lämna cyklen där bara såå jag fick kort å gott knalla in med den till receptionen i skolan och lämna den där...

hoppas som sagt det gick bra för honom, det är ju inte alltid man reagerar på getingar eller att man är allergisk men halsen är ju ett känsligt ställe och på insidan me såå kan den  bästa reagera... =/

nepp nu börjar de snurra i skallen, hmm kom just på att jag har bara ätit frukost ida... hmm inte bar... det får nog bli att ta nåt att käka.. har helt glömt bort detta ida... *skakar finger åt mig själv*

nepp ha en trevlig kväll jag ska snart krama kudden innan jag blir för trött....

Kramar

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0