Glada Hudik-teatern - Elvis

Jag måste bra skriva ner några små rader om detta. satt nämligen och kolla på svt play å senaste delev av allsång på skansen - där just 2 personer från Glada Hudik var med..

Säger bara har ni möjlighet att se den showen någongång såå gör detta... den är helt fantastisk..

Jag och min kära bror var iväg å Januari 2007 i Sthlm och såg detta å ja säger bara wow mer kan ja inte få ord till... helt fantastikst var det att se dom..

Man kan lyckas även om man inte är som alla andra...

Som en kompis sa i helgen, Vad är normalt?? Vad är en normal familj..?? det finns inget som är normalt, för det finns ingen som är den andra lik, vi är allla speciella..

jag är glad för att dom har lyckas, de har blivit stora..=)

Se förklarningen till varför glada hudik skapades..=): http://svtplay.se/v/1637719/program_6_per_johansson_-_glada_hudvik

Se duetten med två av skådespelarna: http://svtplay.se/v/1637728/allsang_pa_skansen/program_6__glada_hudik_teatern_-_in_the_ghetto?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1637719/sb,k111334,2,f,-1


Nepp nu ska ja handla...

kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0