Freeeeedag!!!!!!!

Japp det är det idag..=) fredag, fasen snart en vecka av augsti som har gått, fattar inte vart tiden tar vägen.... 10 dagar till skolan börjar... phuu... jaja ska bli skoj det med...

jag är redan övertrött, sov väl som vanligt inte överdrivet många timmar i natt på jobbet men det gick faktiskt kanon..=) kanon humör, bortsett när man spelar mellanhand.... phuu hatar det men men de ska de berörda parterna få ta den diskussionen sen... jag kan inte ta skiten som inte är min.....

Annars såå... ska iväg till Myråsen om en stund..=) hälsa på kära familjen..=) jobbar ju inte förrän natt imorrn igen såå... fast då är det 17 - 13.. jobbar en hel del framöver nu... men det ska nog gå bra..=) de är ju pengar..;) påminde mig om en sak nu... måste ringa nordströms...

sen tanke om en helt annat sak, träffa en granne när jag kom hem... hoo är bra i åldern, å som hon säger att rullatorn är hennes bästa vän, hon har den stående i trapphuset, det är faktiskt okey för den är aldrig i vägen men nu hade nog snott den hon hade innan, såå nu får hon dra den upp å ner varje dag eller gång hon ska ut, kan folk inte låta andras saker vara ifred..????????? blir arg på sånt...

Jaja nej om ja ska göra nåt eller somna på soffan en stund som de blidde igår, de blidde inge diskandet...

ha nu en super trevlig fredag.. vem vet kasnke bloggar lite mer senare..;)

Kramar

johanna

Ps: vet ja blev utmanad men vette katten vad ja ska skriva såå får fundera lite.... ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0