Fredag..=)

Hejsan på er!!

Nu vart de fredag och sista helgen i augusti, tiden springer på, lite väl fort kanske... man undrar vad man hinner göra och vad man har gjort...

ja ni min första lediga helg på evigheternas evighet känns det som, å vad gör jag, jo sitter själv hemma i soffan... ja ni vädret är ju ingen höjdare ute heller för den delen.... ja vet mitt eget val att jobba så mkt som jag har gjort nu de sista men inte alla pass, en del har ja gått in på vanliga jobbet en del å sen har de vart i Skara, både valt å inringt..såå nej de har kanske blivit lite för mkt ja vem vet.....

Borde igentligen just nu ta tag i böckerna men känner inte för det heller men jaja får la se kvällen är ju inte slut än...

Nu min vecka... Hmm hade ju skolan på måndagen å åkte hem en sväng innan jobbet, gjorde mitt första dygns pass som var rätt knäckande kan jag säga... sedan åkte jag hem till mor å far en liten sväng innan jag åkte hem tog en dusch och sedan stensomna och sov nästan 12 timmar i sträck...

skolan större delen av onsdagen på dagen och redo för nästa pass... ja ni lika trött efter det...

Idag har det där emot vart en kanon rolig dag... jag å brorsan var å fika på Nockes och sedan följde han med hem och slappa här hemma i soffan, lagade hemma gjord pizza å sedan körde jag hem honom.. joo just de ja grannen intill (inte den knasiga utan han mitt emot) bjöd på kaffe, satt å tjöta lite ja å hade de trevligt... lite skoj att få kontakt med dem med...

Imorrn blir de marknad med familjen tror jag..=) mamma skulle ringa mig när de vaknade till liv..=) sen får vi la se, har ju två arbeten till nästa vecka såå kan bli plugg.... ja de märker vi

ha de super nu

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0