Bilträff

Hejsan på er!!

Lördag och solen skiner å det är nästan för varmt kan man säga.. .  men skönt ska inte klaga nu när solen äntligen har tittat fram, synd bara att jag snart ska iväg å jobba..=( *vill inte* men men

Igår såå tog jag mig en tur till mor coh far å njöt av tillvaron där.. hjälpte pappa lite med att plocka bort en del från väggen, trött som jag var innan blev jag ju inte piggare..=( men men skoj skoj..=) mamma och bror min var hemma en snabbis innan han skulle till kortis, fick åkta dit tidigare..=) skönt för det har tydligen vart ett jävla humör där hemma sista veckan..=( sedan kom mamma hem igen å jag färgade håret på henne, å så spela vi lite kort mellan varven..=) sedan fick pappa för sig att vi skulle grilla, så det blev så..=) *mumma* sen satt vi i kvällsolen och pratade lite..=) skönt att bara vara..=) *älskar er*

hade en sån jävla skallebang med såå det blev två alvedon igår med... brukar inte vara såå illa men man dricker nog för lite vatten när det är såå här varmt och sen såå var ja ju trötter med såå, den kombinationen brukar väl relatera till skallebang..=(

Sen blev de en tur till Skara där det var bilträff vid coop.. kom faktiskt en hel del bilar, en träffa en hel del gamla polare..=) skoj var det iallafall men blev inte såå sent, åkte hem vid 11 tiden...

Nu ska ja snart in i duschen här för att sedan packa väskan och fara till jobbet...

Nästa vecka kommer gå i ett...

På måndag ska ja åka med familjen till Göteborg, mamma ska till Kalanderska... med sin axel.. såå vi ska käka på nåt ställe och bara umgås..=)

På tisdag - fredag jobbar 8 - 17 varje dag

På lördag  jobbar jag 15.30 - 21.30 i skara
på söndag jobbar jag 7 -13

Måndagen är väl ledig sen men då ska jag till skolan, då börjar det igen...

nej nu ska ja få nåt gjort..=)

ha en bra lördag såå hörs vi av..=)

Puss å kram

Johanna



Kanske man ska färga håret igen..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0