Söndag..

Hejsan på er, nu är de la kors i taket, två ggr på två dar..=P

haha

Blev som sagt en lugn kväll igår, åkte med grannen och tog en pizza... sedan åkte ja hem och gjorde inte såå mkt, fastna i en bok... sedan somna jag, tyvärr fick ja skallebang igår igen... vette katten vad det är som händer med huvudet ibland.. blir bara mer och mer tycker jag..=(

nu ska ja snart åka ut till mor och far, brorsan ska byta däck på min bil..=) blir bortskämd..=D nää han ville faktiskt göra det.. bra träning saa han och inget mig emot..=P pappa får la instruera honom bara..=P

sedan blir de la plugg ida med... hinner juu inte plugga såå mkt innan provet tyvärr... jobbar natt mellan månda å tisd å sen ska ja på föreläsning på tisda kväll... ska på Mikael Andersson - den armlöse å benlöse... ska bli intressant men önska det vore en annan dag... sedan skola hela onsdagen jobb torsd - fre veckan därpå... ja vet vad ja har att göra..=P




Nepp om ja ska sätta fart här nu..

ha de super

Kram
Johanna

Kommentarer
Postat av: stumpan

Gillar dig meeeeeeee tösa min!=) KRAM

2009-04-27 @ 20:31:14
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: stumpan

Gillar dig meeeeeeee tösa min!=) KRAM

2009-04-27 @ 20:31:32
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0