Jaha, nu har 2 veckor gått!!

Sedan jag skrev sist, har blitt ur usel på detta men det är väl som allt annat det går i upp å ner gångar...  man gör det man tycker är roligt... bloggande har väl inte stått högt på min lista kan man säga....

Påsken ja den var relativt lugn... var ute hos mor och far på söndagen och tvätta  bilen men blev lika blöt själv..=P ska aldrig göra det när pappa å brosan + kompis är på jävlighetshumör..=P haha blev riktigt våt...

sedan såå var det jobb, de känns som det är de enda man har gjort det sista... å fanskapet har de vart med.. eller ja inte när ja jobbar natt å är själv med honom men när vi är 2 dååå blir de riktigt knas kan man säga... höll på att gå ut genom dörren men tack vare mina underbara jobbarkompisar såå löste det sig relativt bra ändå, blev åt de smörande hållet de sista... men jaja, har vart ledig nu i helgen iallafall..=) gick av i torsdags morse... å torsdagen bjöd ja min käre far som är hemma för sin gikt igen på räksmörgås... va uppskattat å suspise... han visste inget, sedan gick de åt att städa här. kunde la blitt bättre men men....

Igår va ja ute å laga krubb åt honom, sedan satt vi å tjöta...

sedan åkte ja till lidköping å fika me mattias annika å kalle, tyvärr fick ja skallebang utan dess like såå bara att åka hem vid halv elva men ida känns de bättre...

Kan nog bli M.stad va tydligen bilträff där... vi får a se, nu ska ja ta mina skol böcker och sätta mig på balkongen njuta av solen och försöka få in nåt skallen....

ha de gött nu

kramar

Johanna





du tog det och sedan slängde det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0