FREEEDAG!!!

Haha ifall ni inte har koll på veckorna..=P hehe
allt bra med er??

själv mår ja, ganska okey trött bara.. som vanligt, jobbade natten idag såå.. kan vara därför=P för lite sömn... Nej gumman inte tokig än=P inte mer än vanligt *asgarv*

sen for jag och träffa en klasskamrat..=) drack på tok för mkt kaffe, =/ att jag inte lär mig... men men trevligt var det.. sa de att nu har snart 5 veckor gått sedan vi va i skolan sist och vart f*an har tiden tatt vägen..... inte en susning alls...

annars har veckan rullat på, haft nåt varje dag som vanligt men men de är ju som det är, sista veckan på praktiken... =/ kommer skanar dem MEN TACK VARE GODA ORD FRÅN HANDLEDARN SÅ FÅR JAG GÅ PÅ TIM.VIK där..=) bra att få in nån fot nånstans men det  vet inte jobbet om, kommer ju inte säga upp mig men bra att ha lite kontakter ifall nåt händer...

annars såå, jobbat i natt och sedan jaa.. nää inte alls mkt...

nu ska jag ta mig nåt att käka och sedan blir det att fortsätta i garderoben som jag starta igår och ska göras färdigt ida hade ja tänkt.. sedan kan de bli att åka och käka med gumz ikväll det är nog vad jag orkar med..=P

haha

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0