Resfeber!!

Japp den börjar komma på en mer och mer nu.... konstig känsla i magen och det bara snurrar i huvudet... lite smått panik... men men de är ju som det är och kommer bli fantastiskt roligt..=) Kommer dock sakna er alla, men kommer finnas både data och nät på hotellet såå.. de är ju bra det... =) kanske kan blogga om inte annat... hehe kommer ta en del kort iallafall..=) skoj skoj skoj..=)

Har skrivit pack lista idag... men kommer säkert glömma nåt... brukar väl vara så... Hmm... Ska packa en del idag.... men ska göra mer oxå...

Idag skall jag:

Apoteket - köpa halsbrännetabbletter (novalicol)
                 - Våtservetter, kan inte ha för många.

Jula         - Köpa adapter till att kunna ladda kameran med

Munken  - Y3 tror jag det heter ett kanon tvättmedel som är för handtvätt
                 - batterier, till MP3


Sen skall jag även till Götene och kika i en klädaffär där.
Åka till mor & far, träffa brorsan och hämta tvätt...

sedan skall jag även, tömma kameran och betela räkningar...
Hmm har säker mer saker att göra men först skall jag duscha iallafall..=)

Ta hand om er

//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0