Onsdag

Hejsan...

Idag var det onsdag.. och jag är ledig... håller på å grejjar... insåg att de blir inte gjort ordentligt innan... en bara börjar... sen blir det inget mer... man bara.. jaha.. orkar typ...

Mår bättre idag.. igår var jag nog bara extremt trött... somna iallafall efter två såå... vakna vid 9 ida.. å gar som sagt börjat bli iordning här hemma....

Brorsan är tydligen sjuk med.. =/ stackare... han va hemma och mamma med.. hon får ju vara de till han fyller 18... såå de är ju skönt... han fixar väl till större del att vara själv men ändå... de är lite svårt ibland.. *älskar båda mina bröder..och mina föräldrar*

Nervös för en annan sak ida.. jaja får la se hur de går.. ska väl fortsätta lite innan de blir krubb... wok med kött och ris..=)

ha de super och ta hand om er.=)

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0