Nu så...

Börjar jag väl landa...

har vart iväg och handlat kaffe idag och fixat lysen på bilen... såå nu är det gjort den är även plockat med det som skulle upp till lägenheten från bilen... en punkt borta... kosta inget gjorde det heller...

Men en stort bekymmer är han jag jobbar med just nu... varken jag eller Jossan ville börja halv fem utan vi tyckte han kunde ta den som jobbat natt och en till som bor i Skövde att jobba, vi båda två har ju fixat skjuts till Skövde imorrn.. och det har blivit ett herrans liv pga detta... jag har fixat såå det har kommit in en till men han är ändå surare än en citron... vet inte om det är resfeber eller vad det är men han drar att har får ni en resa till USA gratis och boende m.m. Jo vi får det men vi kommer oxå få jobba häcken av oss imorrn... men tror det hela bottnar i att han är nervös...

ska kika med mamma om vi kan åka lite tidigare imorrn... kan ju hoppas iallafall.... kanske kan  vara där 05.15... eller nåt....

Nepp ska packa det sista nu... och ta en kopp kaffe...

mer blogg senare om allt går väl

//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0