Nedräkning nr 19..

Nedräkning nummer 19 dagar kvar...

Haha vet ni vad...!!??!!??!! jag fick reda på igår.. hahahahhaha sitter bara här och ler...

DEN 24 SEPTEMBER KL 13.29 (TROR JAG DET VAR) SITTER JAG PÅ ETT PLAN FRÅN ARLANDA TILL ORLANDO I U.S.A MED JOBBET!!!

Fick glädjen att åka med...  och kommer inte hem förrän 6 OKTOBER NÅGONGÅNG..  Jag är såå jävla glad... hii inte varje dag man får en sådan chans ... resan betald, traktamente varje dag, betald arbetstid, ja det mesta....

nepp hinner inte skriva mer nu men är såå himla glad iallafall..=)=)=)=)

ha de gött

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Va roligt Gumman!=) ... roligt för dig o komma ut lite!!=) .. Men då åker ni flera stycken elle?..Vem e de som betalar för resan?..e de jag?;P Hehe..men roligt för dig iaf!!=) ..då kan du hälsa på virre=P Kram Kram

2008-09-09 @ 12:31:13
URL: http://bmwflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0