natten..=)

eller ja kanske inte riktigt... hehe... snart iallafall... kl är ju efter 22...=)

Hann med en hel del idag, apoteket, munken, Jula ja en hel del + klädaffären iGötene.... och där hitta ja ett par byxor och ett linne...=)

Sen va de en tur till mor och far, hämta mina kläder och hann t.o.m. spela lite kort med mor och bror...

Kommer sakna dem nu under resan, men kommer att ha roligt..=) de får väga upp det samt att jag skall ta me mailadresserna såå jag kan maila...

sen träffa jag Holmarna en stund med... och lille anton.. gick omkring med honom en bra stund ikväll, han var trötter den lille..=)

nepp ska nog göra nåt ikväll tror jag men vad..??=)

ha de super och sussa gött..=)

//Johanna


Ps. synd att vi missa varandra ikväll..=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0