Morrn..=)

God morgon på er..=)

Hoppas ni mår bra och att ni har de skoj..=)

Själv har man precis vaknat till liv... eller jag en timme sen men har precis ätit frukost... kaffet är kvar än..=) hihi.. men sen va det två smörgåsar med ost (17%) och kellogs Special K med vaniljyoughurt (0.5% fett)

Su nu sitter jag i soffan och kikar på tv.. under en filt.. ska väl börja plocka här om en stund... det blev inte såå mkt gjort igår... eller jag diska och vattna blommor.. plocka lite på bordet men sen tände jag en massa ljus dvs för det är mysigt och för att de är kallt här hemma.. men det är tydligen nåt fel på värmen... det skall bättras på  förhoppningsvis....

men har sovit med täcka och filt på mig i natt, frös ändå de va lite bättre nu på morgonkvisten..

Nepp ska dricka upp kaffet nu och sedan sätta fart... (hoppas det  blir gjort lite idag) =)=) Ni känner juu mig..=P


Ha de gött såå bloggar ja igen...

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0