Middag..=)

Japp nu har jag ätit middag...
Idag blev det pasta med nötkött och sweet chilisås med grönsallad, (isbergssallad, tomat, gurka, paprika, lök) med en dressing på olja på, smaka helt okey faktiskt... Känner mig dock lite för mätt men ja.. de sjunker väl ner snart...

tänkte snart hoppa in i duschen och snart är det dax att åka till jobbet, måste väl packa lite med innan.... inte alls mkt men lite.. har en del på jobbet som tur är... orkar inte "kånka" fram å tebax me det....

Ikväll skulle vi visst bort, vi ska lyssna ang, Nordströms ihopslagning med Oliviaassistans... såå de kanske de kan va värt det... men jaja... tror mina kära arbetsgiv. skulle va med me.. de som inte lyssna på oss.. såå dett akn bli intressant...

Nepp om man skulle diska lite och sen hoppa in i duschen sen...

Ha de super så kan de bli nån mer blogg innan jag åker...=)

//Johanna














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0