Måndag den 15 september..=)

Halloysan...=)

Ida va det måndag ja.. hehe... jag har jobbat, fast det blev en halvtimme extra ( en av de ord. personal har fått mageninfluensa...=/ ) usch sånt gillar jag inte... men den personalen som kunde komma in kunde inte till 17 utan kom 17.30. såå en halv timme extra blev de... men ja de är ju som det är... jobbar natt imorrn och dag torsdag sen är jag ledig tills vi åker den 24... gött...

Nån som vill hitta på nåt skoj i helgen??=)

ja vet att ev lördag dag såå ska jag å mor och far till Skövde och shoppa lite..=) kika på nåt par byxor till...
sen vet jag att jag vill träffa mina underbara vänner oxå..=)=)=) *ME LIKE*

Annars jag har jag väl inte gjort särskilt mkt mer idag, jobbet gick i ett... han har hämtat dollar och vart på apoteket och handlat...

Ringt till nordströms ett par ggr med... sett till att de har blitt mer timmar till USA ja, vad mer... hjärnsläpp...

Nu tänkte jag diska och städa lite... de vore skönt att börja iallafall och ta de sista imorrn....

de kan ju bli så att de tittar upp i helgen och sätter upp min lampa... saknar den i hallen...

nepp sätta fart var det jag... tyvärr har ja ju ingen diskmaskin eller städhjälp...=/ ;-)

Kraaamar

//Johanna

Ps: saknar dig redan....

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Jaaaaag vill såklart!!=D hihihi...näe, har inte de heller, tänkte därför att nu när du ändå inte har nått direkt för dig i helgen så kan du komma hit o städa hos mig?.. lät la bra? Tihi ... =D ... Kraaam

2008-09-15 @ 20:32:59
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0