Linköping=)

Hoppas allt är bra med er.. själv är det kanon, sitter i soffan i Linköping och dricker kaffe och tänkte blogga lite, bara jag och katten hemma. Han fick inte ledigt idag..=( men imorrn.. =) då skall vi till Norrköping tror jag eller såå blir det Ikanohuset då och norrköping lördag, vet inte riktigt än...

det gick kanon och jobba igår... va i Falköping och sedan käka vi på Shang Hai elle hur det stavas, men jag tappa matlusten när jag hitta ett hårstrå i maten om det var från personalen eller någon annan det var ju buffé... hmm såå jag vet inte... men jaja.. fick i mig lite mat iallafall... såå....

sen fick jag se biljetterna igår med... eller jag bekräftelsen iallafall.. inte långt kvar nu... bara det blir fint väder... ligger runt  29-31 vad jag ser nu...=)

Många har frågat hur detta skall betalas... och det är såå här att han har ju beviljat ett antal assistans timmar perår och då är det en summa per timme som finns.. och där går löner, obtillägg adm. avgifter .m.m och det som blir över går till ett omkostnadskonto där vi får pengar om vi går ut och käkar eller jag vad som, han hade en del pengar där så det är de pengarna som går till resan, inga skattepengar... hade han haft kommun så hade de ass. som vart kvar hemma fått skattepengar betalda för den tid de förlorar men nu har han ju inte det såå... så nej detta är inga skattepengar som går... det enda som akn vara de är ju våra traktamenten som kommer...

Nepp nu skall jag sätta lite fart här, skall iväg och handla lite mat ska göra tacospaj idag och sedan blir det plantagen och bolaget, har lovat att sätta om hans blommor och det är lite svårt att skriva när man har en katt som naffsar i handen bara för han inte blir klappad... hihi... sen ska jag plocka ur diskmaskinen... men först skall jag bada..=) sen kommer han en lite efter 16..=)

hepp kanske bloggar lite senare... datan är ju med..=)

Kraaaaam

// Johanna



Detta är kisen som bor här med..=)

Sture heter han...( ja vet de är ju oxå ett namn på en katt)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0