Hemma..=)

Tjabba=)

Läget med er då??

Själv är det bara fint, är dock lite trött men de känns ändå kanon... ska väl laga lite krubb här tills imorrn hade jag tänkt och ida med för den delen.. men vad de blir ja de får vi se... va å köpte kött precis för en stund sen...

natten gick väl... förutom att någon drog extremt stora stockar i natt... hmm... inte ja iallafall. haha...

sen va vi på mötet igår... Nordströms har blivit uppköpt av Olivaassistans som i sin tur är uppköpt av ett annat (pcuritas) eller liknande... och det kommer nog bli förändringar.. förhoppningsvis till det bättre men är tveksam... den nya vd:n skröt en hel del.. såå.. ja han hade startat de och sålt de inför de o.s.v Jobbigt och *besserwisser*typ.. me jaja kan inte göra nåt åt det... sen va de två personer som ja icke kom överens med på NS men men de gick bra... väldigt försiktiga om jag säger så... haha...

sen kom vi hem och käka lite och ja..sen va de dax att sussa nästan....

ida har de gått bra med... sluta vid 11 såå de blev inte så länge och sedan åkte jag ut till Farmor och farfar och åt en smörgås och fick en kopp kaffe... sedan va de ganska lugnt...  satt och prata och de va grymt trevligt...

sen åkte jag förbi munken på vägen hem... handla lite grönt och kött...

nepp grejja lite sen mat och sedan är det dax å iväg igen..men vart de håller jag för mig själv...

Konstigt nu för en vecka sen va jag på väg till dig och saknar dig grymt redan...

OCH OM EN VECKA ÅKER VI=)=)=)=)

Ta hand om er...

kraaam

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0