hemkommen... brr kallt...

Hejsan på er..=)

sorry att jag inte har bloggat men min data ville inte komma överens med hans nätverk.. eller hur man nu skriver.... såå kom aldrig ut idag eller igår....men men de är ju som det är... skriver ju lite nu..=)

Även dock om jag är trött och fryser är fan svinkallt här hemma...det har blivit kallare här sen de gjorde renoveringen... hmm.. jaja får väl vri på elementen tror jag....

Ja igår kväll sen såå, va vi å handla  på Maxi och sedan såå åkte vi hem.. han drog av golven en snabbis och sedan såå.. tog vi en wiskey.. gjorde även den sista blomman han hade... som jag inte klara av att plantera om själv... den va lite storer... hehe

sen laga vi mat och drack vin, tyvärr tror jag vi vänta lite för länge med maten såå vinet slog lite väl men men... de gick ju bra och maten smaka den med..=) sen blev de en grogg eller två.... hehe... kom i säng ganska tidigt...

ida gick vi inte upp förrän 11 nästan iallafall och sedan va de lite frukost och sen packa jag och duscha och han kolla på formel 1... killar och formel 1 alltså.... =) jag fick lite gjort iallafall..

Sen bidde de lite mat och sedan va de nästan dax för mig att åka... ville verkligen inte.. trivs som fisken i vattnet hos honom... tror de va en tår elle två som rann när jag åkte ut på E4:an....

körde hem på tvä timmar iallafall.. såå de gick bra... eller ja lite mer kanske ..
Va tvungen att ta en tur till Munken med och handla kaffe och mjölk...

När jag parkera på gården, parkera vid dörren idag för de va en del kassar såå kom de en annan bil som skulle ut och den tjejen blängde som fan på mig... fattar inte varför hade jag gått ut och gått in med kassarna hade hon ju fått vänta...

Laga middag tills imorrn med såå nu är det klart... wokade grönsaker med skinka och sweet chili sås och couscous... *mumma de* och nu sitter jag i soffan...

ska snart krama min kudde nu för ska jobba imorrn.. men uppdaterar när jag kommer hem...


ta hand om er och hoppas ni har haft en trevlig söndag...

kramar
Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tjeeeeeena Blixten!!=D hahaha...va han inte uppkopplat mot nätverket? ;D (you know ours jokes we have)=DDD... Tror nog de har blitt lite kallare sen renoveringen var va?!..hahha..kanske e därför ;) HAHA!! .. va smart ja e!=D hahaha... Gillar dig gumz!!=) Kraaam

2008-09-14 @ 22:54:56
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

hihihihihihi....!!!=D

2008-09-15 @ 07:26:11
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Meeeeeen kom hem nu då jojjo!!... känner för o hitta på nått bus me nån..jobba kan du göra när du blir gammel ;P SKRATT!! ... only kidding you know.. du måste ju betala för min undervisning=D HAHAHA!!... bläää va ja har tråkigt (ska nämligen städa) =D HAHAHA...Kram gullis!!

2008-09-15 @ 10:43:07
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

HoHo!! ... hörrö gumman!=) .. ja bildlänka hit till dig på min blogg?.. e de okey?=D .. Om du vill ha en annan bild får du säga till!!=D Kramizz

2008-09-15 @ 12:58:27
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Kan inte du skicka över den bilden du har på din profilbild istället?!=) .. Den e ju bara sååååå fin!!!=) Kraaaaam

2008-09-15 @ 13:08:29
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Jaaaaag väääääntar!!=D ... idag tack gumz ;P HaHa!!=D ... gick de bra på jobbet ikväll elle??=D Krääm

2008-09-15 @ 19:16:59
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0