HEJ DÅ SVERIGE!!!

Skriver ikväll för imorrn bitti kommer jag inte orka...ska upp 03.30 för att kunna vara hos mor och far kl 04.30 och i Skövde runt 05.15...

De har tre veckorna har gått fort.. kändes som igår vi bokade resan och nu är vi där... förstår inte detta.. har nog inte klaffat än att vi åker imorrn... imorgon åker jag till värmen... till USA på andra sidan Atlanten...

Jag hoppas allt går bra och det funkar med allt.. med planen och med hotellet och vädret... ja allt... men det gör det nog ingen idé att oroa sig innan... det får gå sin gilla gång...

Nu har jag precis prata med min goding...  ;-) kommer sakna dig grymt mkt men nätet finns ju alltid...och såå lång tid är det ju inte... snart hemma igen....

förstå mig rätt jag vill verkligen åka men det kommer ju inte bara bli semester eftersom det är jobb 24 timmar om dygnet och allt... ja det ska bli skoj iallafall och en möjlighet man aldrig får igen,,,

Hoppas det funkar att blogga därifrån.. ska försöka så gött de går.. kan inte lova nåt men kan ju alltid försöka..=)

Nepp ska kika såå det viktigaste är med nu...

ha det super alla mina vänner såå hoppas jag ni är lediga helgen efter jag kommer hem...  så får vi hitta på nåt SKÖJ!!!

Massa kramar till er..!!!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hejdå gumman!=) ... Va rädd om dig nu!!=) Kram

2008-09-24 @ 07:01:35
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0