Halloy..Fred. kväll lördag och söndag!!

Hejsan på erl=)

Det var inte igår.. nej men i förrgår.. orkade faktiskt inte skriva igår..

Fredagkväll såå åkte vi till Lidköping, jag å gumman.. Träffade Hela gänget där..=) Såå roligt att se dem satt bara och tjöta lite.. det blev lite sent, kom hem ändå ganska sent, eller va trött iallafall.. är nog inte van att vara uppe sent längre... haha...

igår så kom mamma och pappa vid 10 tiden om inte lite innan och satta upp min hallampa,, ÄNTLIGEN=) de behövde ha en stege, en liten så pappa nådde... hehe sen blev de smörgås och kaffe..=) och sedan drog vi till Skövde... började på commerce.. hitta en turkosaktig skjorta på HM som de va halva reapriset på..=)

Sen hitta jag inte mer i skövde... de va väldigt urplockat de mesta och ja, nej hade ingen tur alls va och kika på Kappahl, Lindex HM ja en hel del... men nope

Åkte även en tur till Maxi men de slog blankt där med... dock åt vi en väldigt god middag  där... Rödspättafilé med potatis.. =)

Åkte sedan till M på julahuset... men hitta inget där heller eller joo ett par solglasögon..=) kan va skönt att ha... sedan in en sväng på Jula.. å hitta två resväskor.. eller ja de va 2 st för 599:- såå va helt okey tyckte jag...

Så de blev en bra dag iallafall.. ska till en affär på måndag och kika på i Götene...

sen åkte jag hem till mig och va helt färdig, slappa i soffan och orka typ inget... haha... jobbigt att gå i affärer...

sedan träffa jag gumman och gjorde fruktsallad med kesella Vanlij med vitlöksbröd, ja vet en himla blandning... men gött va de... och sedan gurkstavar med dipp...

Vi skulle kolla på film med.. men de blev inte mkt blängd på den.. hehe Vi fota.. och fota och fota... haha vissa kort är dock hemliga... tror fia har de flesta... men skall få dom nån dag...

nepp disken blev ju kvar igår.. såå de är väl bäst att ta den... sen skall ja ut till Myråsen te mor och far och tvätta... resan avgår om 3 dagar...=) *resfeber*

Nepp ta hand om er

// Johanna





En bild från igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0