6 dagar kvar!!

AHHH shit om en vecka är jag i USA och kl är cirkus 16.50 där... får la se hur vädret är bara...

men vad ska en ha med sig... ???????????? får panik, prata lite med Jossan ida (hoppetosan som skall med) men vette katten om ja blev klokare för det... ska ta å skriva en lista... men de får nog bli imorrn tror ja..=)

Skall även till banken och växla in min check och sedan ta å hämta mina dollar...

Sen skall jag städa... städa ... städa... mor och far kommer på lördag dag... dåå kan de absolut inte se ut som de gör just nu... men har inte avrt hemma såå mkt nu de sista... vad de nu kan bero på.. ;-)

Allt gick väl igår och ida på jobbet har de vart kanon... gjort klart en del för framtiden..med alla rapporterna och kvitton och likanande... ja känner mig väldigt duktig idag..*klappar på huvudet* =)

ikväll har jag vart ute hos mor coh far... träffa brorsan, för han är borta hela helgen såå kommer antagligen inte (kasnke månd) se honom innan jag åker... men vi drack lite kaffe och spela lite poängpoker...=) hihi hade lite tur idag... haha...

Fick även ett linne av mamma... ett turkos.. jätte fint ska se om jag kan fota mig och lägga upp..=)

Nepp ska kika på hell´s kitchen nu som NU exakt NU va de reklam på..=( men men...

kanske plintar en rad te eller två..

ta hand om er..

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0