Viktväktarna!!

Japp, nu känner jag att jag vill skriva.. delvis för min del men sen kan de ju hjälpa någon mer...

Började med viktväktarna för ett par veckor sedan och de har gått lite si så där... Nu hade jag stått still i 2 veckor..=/ men men de är ju som det är jag det är bara nya tag som gäller.. det finns ingen annan förutom mig som kan göra nåt åt det hela....  Nu är det bara att börja räkna de där pointsen igen för det hjälper, tro mig.. man ska inte sluta och räkna och man skall räkna in ALLT inte hoppa över den där chokladbiten eller vad det nu är...

Jag känner att jag inte ahr gjort som ja kanske skulle de senaste veckorna... men men vågen stod ju still iallafall.... och tänker dra igång på hårt igen imorrn... (har dock köpt lite godis från dem ikväll, alltid bra att ha i väskan)

Imorgon kommer min frukost att se ut så här iallafall:
----------
2dl mild youghurt med vaniljsmak    =  2 points
2dl Kellogs Special K                           =  2 points
1 grov smörgås med skinka               =   2.5 points

Till detta en kopp kaffe med mjölk (räknar in all mjölk när dagen är slut, det som anänds i kaffet iallafall)

----------
Min middag kommer att se ut så här..

Pasta  (valfri mängd) = 4 points

Och till detta kommer jag ha en pastasås ( här kommer receptet):  2 portioner:

5 msk lätt cremefrachie  

80 gr bacon

Purjolök ( ta hur mkt du vill, brukar ta ca 1 dm)

2 grönsaksbuljonstärningar

2 tsk curry

2 tsk gurkmeja

Detta serveras med en grönsallad, (tomat gurka, lök och sallad)

Allt detta för 9.5 P (inkl. pasta)

--------

Jag försöker kombinera duoval och det andra, ska förklara mer imorrn vad som är vad för er som vill veta, kanske inte är nån som vill... inte vet jag..!!=)

-----------------

Annars idag har jag vart hos farmor och farfar, fick frukost och lunch...

sedan bar det iväg till Mor och Far såå jag fick på vinterdäcken.....

Nu ska jag ta mig en smörgås och sedan hoppa in i duschen.. jobbar 8-17 imorgon, fred och lördag.. men är ledig söndag bytte med en kompis... nån som vill hitta på nåt lörd kväll??

Ha de super

kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Hihi.. va roligt gumman att du skriver lite här om vv-points o så=D hihi...bara ta nya tag gums! .. vi vet ju att de funkar på dig..elle hur?=D Hihi.. hoppas de gick bra me vinterdäcken..glöm inte efterdra de sen=D hihi... Kraaaaam

2008-10-29 @ 21:26:23
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0