Skövde..=)

hehe japp nu har man kommit hem från Skövde..=)

Synd stumpan att du inte hade lyckan på din sida att hitta nåt..=/ de va ju du som skulle handla inte jag...
men du hitta till ROSA moppsätt..=)

men ja hade lite tur...

hittade

- ett par jeans
- en halsduk
- en tröja

På kappahl, de har ju för oss lite större..

sen köpte jag,

- lite smink borstar ( kommit på att de är bra till att lägga ögonskuggor) på H.M

- En almenacka (för kalenderår 08/09, min har nämligen lärt sig den goda smaken av kaffe)

- Lite smått och gott på Rusta.. dock inget godis, men lite städ medel och block..=)

och tre stycken blommor, hjärtan på tråd... =) de är fina..=)

Nepp de blev inge billigt men men de har vart skoj..=) va å fika på rådhuset med..=) *mumma* en latte macciato och smörgås och en halv chokladboll..=)

Nepp ska sätta i ordning blommorna nu och sedan fara till Mor och far en liten stund.. ska ev. till grannen och få massage med ikväll.. ryggen är inte rikitgt bra.. =/

Ha de gött såå bloggar jag mer senare.. och kanske kan lägga upp nån bild på det inhandlade idag..=)

kraaaaaaamar

Johanna

Och gumman T A C K  ännu en gång för idag... de har vart super trevligt att umgås med dig.. =)=)=)

Och en annan sak som gick bra idag.. men de håller jag lite för mig själv..=)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Tack själv för idag gumman!!=) .. roligt o träffa dig lite igen!!=) Kraaaaaaaam

2008-10-16 @ 21:41:37
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0