Skillnad..=)

Japp idag blev det ett sent inlägg...

Ska snart krama kudden såå jag kommer upp i tid imorrn... *hoppas att du ringer* hehe... såå man kan få rätt på dygnet, somnar för sent och vaknar på tok för sent... =/  skärpning johanna, skärpning...

Ida har de vart ute i Myråsen som gällt, fått mat och spelat kort..=) hihi.. vart ute lite me...

Imorrn så ska ja ringa nordströms och banken och S T Ä D A!!! har inte gjort detta bara börjat men sen haft anledningar att inte göra det.. hmm... inte bra... SKÄRPNING där med... tror inte jag tar till mig av mina banne till mig själv men men kan ju försöka... men en kan ju inte lära gamla hundar att sitta såå.. =)

Har kikat på se upp för dårarna ikväll... den är faktiskt bra.. tycker jag...

just de ja folk fråga om vilken film de va igår.. och hade för mig att jag skrev de men de va step brothers...

Nepp om ja ska hitta kudden och ställa kl imorrn.. haha...

kramar
Johanna




 Detta var sommaren -06


      Och detta hösten -08

Lite skillnad har det allt blitt..=)

Gumman hade dessa korten för ett tagsen men ja kan ju visa jag med...                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0