Sent inlägg ikväll med...

Hejsan på er!!!

Japp blev allt ett sent inlägg ida med... =/ kom hem för en stund sen... har duschat för kände mig inte fräsch när ja har jobbat hela dagen, fick dra ett lass idag igen... en kan bli lite tokig på den andra när de bara står och glor... =/ när de finns saker att göra... jag va oxå skit trött idag.... fan gått i ett nu ett par dagar... =/ är inte mig själv.... och sen blir det lite väl att umgås med brukaren såå... jaja imorrn sen är jag ledig en dag.... =)

va en sväng hos farmor och farfar idag med.... han fyller ju 69 år såå... fast att jag var där i onsdag men visste ju inte att jag skulle till Skövde idag igen.... skulle vart ledig ida... fast de är helt okey att åka dit när man är själv men när de är andra där så betyder det man säger inte mkt, alltså de är så mot mor och far med... men mer mot oss mindre... de behandla mig och mina syskon olika mot min kusin... blir såå jälva arg såå perfekt är han inte... men han är deras gullegris... förlåt kan ju låta som jag är svartsjuk nu men de är en orättvis behandling mot oss och det vet mina föräldrar om... trodde de hade ändrat sig men de har de inte gjort... utan ja... de är som de är och är inte där såå ofta och de finns en anledning bakom detta... om ja säger så här de har hälsat på mig i min lägenhet (som jag flytta in i för 3 år sen) jag skojjar inte om det är en ca 4 ggr... medans hos han så går de titt som tätt...
nej ska sluta tjöta om de nu.. blir bara arg... men är trött med såå är väl lätt irriterad då...

annars ja.. händer inte såå mkt.... jobbar 8-17 imorrrn och sen blir det nog en extrem lugn hemma kväll ensam... ska städa och plocka lite.... tror jag såå ser planerna ut iallafall och städas behöver det verkligen göras....

måste nog ut till mor å far och tvätta på söndag... granntanterna och gubbarna snor ju de bästa tiderna hela tiden.. får ju  för fan boka två veckor innan... men sen att jag aldrig lär mig....

maten smaka bra idag och det blir samma imorrn med.... och ikväll har jag inte ätit nåt, eller joo lite äpplepaj hos farmor coh farfar... men bara lite....

nepp nu ska jag nog ta fram en bra bok och krypa ner sen.... å hoppas på att inte tele. ringer och väcker mig ikväll.. den gjorde ju de igår...=/ precis när jag skulle somna in... såå RRRRRIIIIINNNNNGGGGG.... jaja blev inte tidigt igår iallafalll.....

ha en riktigt trevlig halloween... och T R E V L I G     H E L G!!!!!!!!

Kramar

Johanna

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Mmmm... bästa ever!!=D

2008-11-01 @ 10:05:36
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0