Mer delar..!!

Tjolahopp!!!

Nu har jag ätit smörgås och latte..=) de är gött ibland... att göra egen latte... men den blir ju inte som att köpa ute... men de duger åt mig..=)

Japp nu är fjäderbenen bytta, den på vänster va helt slut men de högra va okey...  men det var de som var anmärkning på...  jag begriper inget och de gjorde inte pappa heller... men men nu är bägge bytta och jag är 450 spänn mindre i plånboken... och mer kommer det blir, måste iväg och handla bromsbelägg till bak, monteringssats och handbromsvajer kanske de heter... ja de va nåt sånt... beläggen fanns på biltema och var inte fasligt dyra men de där med handbromsen fanns inte, och den fanns på skara motor och var betydligt dyrare...

Annars har ja inte gjort sååå mkt mer idag.. de tog sin tid att hämta bilen, banken och skövde... sen vänta på morsan och brorsan...

nepp ska ta å kika på tv:n lite

kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0