Måndag morgon...

Eller förmiddag... hehe, kom faktiskt upp i tid.. någon som ringde och väckte mig..=) *snällt, tack tack tack*

Fast är bra trött ändå.. Känner mig seg och frusen, har ont i huvudet och som sagt fryser.. fick ta på en extra tröja... Hmm inte likt mig men men... har börjat plocka lite, iallafall vikt ihop en del tvätt och sånt som jag bara såå fint har lagt där jag står eller går..=P skärpning Johanna, skärpning...

Vill även passa på att GRATTA någon som fyller år idag, ett år äldre och visare..=) Grattis söits!!!

Nepp om man ska ta å slänga på nåt dåligt på tv eller nåt man kan väldigt väl, och börja dansa runt här hemma...

Ska till banken sen och skälla lite...

Nepp känner att ögonen börjar bli tunga nu fattar inte att man ska va såå trött....

Kramar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0