Lördagen den 25 oktober 2008!!

Var dagens datum ja... hehe... tiden springer som sagt iväg... det är konstigt.. inte längesen de va 2007 och snart är det 2009!!!

idag såå vakna jag runt hmm 09.30 och gick upp käka frukost... *mumma* dagens bästa mål... hehe... viktigt mål med...
sedan skrev jag en inköpingslista till vad jag skulle laga till familjen... och det blev en tacospaj, på ett vis jag lärde mig i Linköping fick dock ringa och dubbelkika receptet... hehe...=)

For iväg till Munken, dock en massa folk... men de gick lagom bra... hehe... gick på en 500 kr...

åkte ut till dem och såå var det bara att börja.. lova ju att de skulle stå på bordet kl 13 och jag LYCKADES..=) *stolt över mig själv*

------

Idag serverades:

tacospaj alá Linköping

sallad, tomat, gurka, rödlök

Guacomoledipp och vitlöskdipp med tacochips

till detta serverade vi antingen en kall öl, mjölk, cola eller fanta!!


Reslutatet blev kanon, gjorde 2 st former och en blev de kvar såå de får middag imorrn med..=)

--------------

Sedan blev de lite slappt framför tv:n och sedan en pokeromgång med brorsan och mamma!!=) de vann och inte jag... hmm..=/ nej inte hänga läpp för de kommer en annan dag när det blir min tur..=)

Blev även en kopp kaffe med... sen drog jag mig mot skara med brorsan som liftare.. han skulle träffa ett par kompisar..=)

Sen åkte jag hem en stund och sen åkte jag till Munken igen och handla lite me gumman..=) lite frukt och vichy vatten... =) och en mörk chokladkaka som Fia älska eller hur??!!??!! haha.... ojojojojoj.....

Tack gumman för en super trevlig kväll, disney är kanon eller hur???

såå lite gurka med dipp och frukt, melon, clementiner, apelsiner ;-) m.m.

Nu skall jag snart krama kudden och sussa gött... morgondagen får vi se vad det innebär, förhoppningsvis lite bättre medd bloggen och en prommenad..=)

Glöm inte kl en timme back.. alltså om du går upp 10 är kl bara 9 =)=)

kramar på er

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0