Lasse Gustavsson - Föreläsning

Japp, har vart hemma en stund men har räknat ekonomi ett tag... eftersom det blev nåt "litet" mer utgifter denna månad så... sen har ja suttit i tele med... ibland ringer den mkt kan man säga....

MEN föreläsningen var grym... och jag menar grym... trots att jag inte alls var på upplägg för att lyssna såå var han helt kanon.... 

Lasse Gustavsson, en brandman som brännskadades svårt under gasexplosion i Göteborgs hamn 1981 och han hamna i koma eller hölls nedsövd i 2 månader efteråt... hans arbetskollega som var med i samma bil dog en månad efter olyckan av sina skador...

Ikväll höll han föredrag i Skövde ang, teamkänsla och problematik... Han reflekterade allt till sin egen olycka och hur han kom tillbaka efter 2 år och har jobbat som brandman igen men nu mest som föreläsare och friskvård..

Ska skriva imorrn denna dumma blogg krångla förut när jag skulle vara duktig att skriva... men men berättar mer om det imorrn....

En sak är det som är säkert att han fick upp ögonen på en och att man aldrig ska ge upp!!!


   Helt suveränt, får ni tillfälle lyssna på honom!!!

Natti

Johanna

Kommentarer
Postat av: Thomas S

Hejsan hejsan! Ja jag är en kille som bor i Umeå, och idag var Lasse Gustavsson på besök i Umeå! Hans föreläsning är verkligen som du beskriver.. Ja jag kan inte ens beskriva med ord hur fantasiskt bra hans föreläsning är! Ha det gött kram / Thomas.



9 Dec - 2010.

2010-12-09 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0